Maszyny

Wybierz kategorię

Rosler Typ EURO

    Zapytaj o ten produkt

    Urządzenia kołowe firmy Rösler typu EURO charakteryzują się mocniejszą konstrukcją. Dzięki zastosowaniu powiększonej rampy dociskowej, większej ilości sprężyn oraz wzmocnionej konstrukcji stalowej, maszyny EURO pozwalają na zwiększenie nacisku szlifierskiego oraz szybszą obróbkę. W wibratorach kołowych serii EURO można obrabiać cięższe elementy, bez obaw o utratę jakości obróbki. Przez zastosowanie mocniejszej konstrukcji urządzenia umożliwiają pracę z kształtkami ze stali stopowych (polerowanie kulkowe, kulowe).

     

    Wibratory kołowe Rösler typu EURO są niezawodnymi systemami do obróbki wibracyjnej średnich i dużych detali, których obróbka nie jest możliwa w standardowych maszynach kołowych. Urządzenia EURO mają mocniejsze silniki i są przystosowane do długich i ciężkich cykli obróbczych. Maszyny Rösler zaprojektowane są do pracy ciągłej. Niemiecka technologia zapewnia bezawaryjne funkcjonowanie przez wiele lat.

     

    Typ maszyny R 125 Euro R 220 Euro R 320 Euro
    Euro
    Euro-KP Euro Euro-KP Euro Euro-KP Euro-Hs
    Czasza robocza   
    Pojemność litry   125 125 220 220 320 320 320
    Szerokość całkowita (zewnętrzna) mm A 910 910 1190 1190 1350 1350 1350
    Szerokość czaszy roboczej mm B 215 215 260 260 325 330 305
    Długość całkowita kanału obróbczego mm C 2050 1890 2725 2725 3050 3050 2820
    Wysokość mm D 1100 1005 1180 1180 1210 1250 1320
    Wysokość rampy do separacji wsadu mm E 890 890 965 960 990 1030 1030
    Wysokość spustu wsadu mm F 650 625 640 640 615 635 580
    Separacja  
    Długość x szerokość mm   710 x 210 710 x 210 980 x 260 980 x 260 1260 x 335 1260 x 335 1265 x 335
    Powierzchnia cm2   1600 1600 2600 2600 3500 3500 2500
    Rodzaj kg   wsuwana
    manualnie
    pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna
    Napęd  
    Obroty silnika (dla 50Hz/60Hz)* RPM   1500 1500 1500 1500 1500 1500 1500
    Moc silnika kW   0,75 0,75 3 3 3 7,5 7,5
       
    Spust wsadu Φ  mm   105 105 190 190 190 190 190
    * Standardowe prędkości maszyn Rösler to 1500 i 1000 obr/min. Regulacja prędkości obrotowej silnika możliwa w konfiguracji z falownikiem.    

     

    Typ maszyny R 420 Euro

    R 620 Euro

    R 780 Euro
    Euro Euro Euro-KP Euro-HS Euro Euro-KP
    Czasza robocza 
    Pojemność litry   420 620 620 620 780 780
    Szerokość całkowita (zewnętrzna) mm A 1520 1695 1695 1715 1805 1800
    Szerokość czaszy roboczej mm B 305 430 435 430 440 440
    Długość całkowita kanału obróbczego mm C 3500 3800 3800 3800 4100 4100
    Wysokość mm D 1355 1225 1225 1320 1375 1375
    Wysokość rampy do separacji wsadu mm E 1150 985 985 1055 1125 1125
    Wysokość spustu wsadu mm F 705 500 500 580 600 600
    Separacja
    Długość x szerokość mm   1260 x 360 1315 x 430 1315 x 430 1315 x 430 1430 x 435 1430 x 435
    Powierzchnia cm2   4600 5800 5800 5800 6200 6200
    Rodzaj kg   pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna pneumatyczna
    Napęd
    Obroty silnika (dla 50Hz/60Hz)* RPM   1500 1500 1500 1500 1500 1500
    Moc silnika kW   7,5 7,5 7,5 12,5 12,5 12,5
     
    Spust wsadu Φ  mm   190 190 190 190 190 190
    * Standardowe prędkości maszyn Rösler to 1500 i 1000 obr/min. Regulacja prędkości obrotowej silnika możliwa w konfiguracji z falownikiem.

     

    Typ maszyny R  1050 Euro R 1500 Euro
    Euro Euro
    Czasza robocza 
    Pojemność litry   1050 1500
    Szerokość całkowita (zewnętrzna) mm A 1800 2130
    Szerokość czaszy roboczej mm B 460 525
    Długość całkowita kanału obróbczego mm C 4100 4800
    Wysokość mm D 1395 1530
    Wysokość rampy do separacji wsadu mm E 1135 1160
    Wysokość spustu wsadu mm F 550 580
    Separacja
    Długość x szerokość mm   1395 x 465 1700 x 600
    Powierzchnia cm2   6500 10200
    Rodzaj kg   pneumatyczna pneumatyczna
    Napęd
    Obroty silnika (dla 50Hz/60Hz)* RPM   1500 1500
    Moc silnika kW   7,5 12,5
     
    Spust wsadu Φ  mm   190 190
    * Standardowe prędkości maszyn Rösler to 1500 i 1000 obr/min. Regulacja prędkości obrotowej silnika możliwa w konfiguracji z falownikiem.

     

    Zobacz więcej

    Zadzwoń Wyślij e-mail trasa dojazdu